vrijdag 22 juli 2016

Wie had dat gedacht?

Wie mij kent, weet dat ik nooit katten in huis zal halen, in tegenstelling tot Paula. Zij is een echte kattenliefhebber.


Maar deze gebreide kat kon ik echt niet weerstaan. Wat een snoesje, een echte Minoes vond ik. Google maar eens op "parlor cat'. Je vindt de leukste katten. Zo vond ik ook het patroon.


En deze kat wil best wel poseren bij mij op de bank. Ze verhaart absoluut niet, dus van mij mag ze de hele dag lekker liggen waar ze wil.



Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit wel heel gezellig vind staan zo'n kat in huis. Mijn moeder, ook al geen kattenliefhebber, kwam op de koffie en viel als een blok voor Minoes. En tja dan kan ik het niet weigeren om haar langdurig bij haar te laten logeren.


Kijk daar ligt ze voor het raam. Waar we nu benieuwd naar zijn is of ze haar plekje zal afstaan als het echte hondje van m'n nichtjes komt logeren want het is zijn favoriete plek op de vensterbank.

De zomer is losgebroken (voor zo lang het duurt), dus het handwerken gaat op een laag pitje verder. Als er ondanks de warmte toch wat van de pen valt, showen we dat natuurlijk weer hier.

Er waren heel leuke reacties op ons bezoekje aan de Weversmarkt in Hoorn. Dankjulliewe!!

Voor wie op vakantie gaat: veel plezier en vergeet niet ook bolletjes wol in te pakken.








1 opmerking:

  1. Die kat ligt inderdaad heel gezellig in je huis, maar ook op de vensterbank bij je moeder :-) Hier zullen ook nooit katten in huis komen. Afgezien van een flinke allergie voor die beestjes ben ik geen liefhebber, ik heb nooit de behoefte om een kat te aaien als die in mijn buurt komt. Om eerlijk te zijn loop ik alleen te mopperen op ze, nou ja eigenlijk op hun baasjes die mij opzadelen met hun huisdier en alle ongemakken van dien, het dier zelf kan daar natuurlijk niets aan doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving het volgende:
Wanneer je een reactie achterlaat op ons blog, verklaar je je akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Wij delen je gegevens nooit met derden, maar je reactie wordt wel zichtbaar getoond.