woensdag 13 december 2017

Genieten

Het was best al lang geleden dat ik echt met lapjes in de weer was geweest. Echt quilten, ik heb het tot 15 jaar geleden veel gedaan, daarna was m'n belangstelling opeens weg. En nu? Nu ben ik met schoondochter M in Hoorn op de lappenmarkt geweest. Ik wilde een boxkleed voor haar maken, zij mocht zelf de stofjes uitzoeken.
Zoals je ziet, houdt zij van pittige kleuren. En ze is helemaal gek van Somebunny to love.
In mijn vorige berichtje vertelde ik al dat ik daar alleen maar borduurpatronen van kon vinden.
Dit patroon is haar favoriet. Aan zo'n klein plaatje heb je niks voor een boxkleed, dus maar in het groot nagetekend.
Vervolgens de lapjes op een middenpaneel geappliceerd. Niet volgens de regels van de quiltpolitie, maar op mijn eigen manier.
Ook niet het hele boxkleed doorgepit, alleen de rand en in het midden de paardenbloempluisjes.
En dit is het eindresultaat:
Ben er zelf wel blij mee, M hopelijk ook *Ü*
En nu op naar het volgende kraamcadeautje. Je snapt, ik kan helemaal los, hihi. GENIETEN ! ! !

6 opmerkingen:

  1. Wauw! Wat heb je dat geweldig mooi gemaakt, heel knap! Eerst al het natekenen en er dan een prachtig boxkleed van maken, een heel diepe buiging voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Paula, helemaal geweldig!!!
    Wat mooi gemaakt, daar kan je alleen maar heel blij mee zijn :)
    Groetjes en nog veel plezier met losgaan ;)
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super knap gedaan! Petje af voor jou!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zucht...wat prachtig gedaan!
    Wat zul je trots zijn als je kleinkind daar op ligt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Paula en familie, ik wens jullie een gezellige jaarwisseling en voor 2018 een goede gezondheid en veel geluk. Een speciaal 2018 als oma en opa, heerlijk genieten, liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving het volgende:
Wanneer je een reactie achterlaat op ons blog, verklaar je je akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Wij delen je gegevens nooit met derden, maar je reactie wordt wel zichtbaar getoond.