vrijdag 3 maart 2017

Een Alien Op De Bank

Een gevaar van deze tijd: rondzwerven op het www en daar een beetje te lang blijven hangen omdat er zó veel leuks te vinden is. Pinterest geeft je fantasie iedere dag weer nieuwe voeding. Ik moet bekennen dat ik iets te vaak met m'n tablet op schoot weg droom bij wat ik allemaal kán gaan maken. Suf! Het is toch veel leuker om zelf aan de slag te gaan!!
Tijdens het zwerven op het www vond ik deze site. Met geweldige alienknuffels. Ik heb nog steeds bakken vol garen. Gekocht bij die goedkope winkels, veel te aantrekkelijk en veel te makkelijk in m'n mandje gegooid. Ook grijs en bruin! Hoe heb ik me zo kunnen laten verleiden! Ik heb mezelf een A-Z-W-verbod opgelegd. ;-)


Ik had wel zin in een gekkigheidje. We hadden een ritje aan de ''overkant" voor de boeg. Dus ik heb wat bolletjes in de tas gestopt en breien maar. Na een paar uurtjes in de auto was het lijf al bijna af. Nog even wat extra lange ledematen gebreid. Ook een paar groene knopen had ik nog wel liggen.


Dan nog even op de foto. Ik vind hem best wel eigenwijs, zo op m'n gehaakte kussentje.

Tijd voor het volgende handwerkje want de bak met garen is nog lang niet leeg.
Ik ben al begonnen, het is een combi van haken en breien.
Wat verlang ik toch naar de zomertijd. 's Avonds kan ik zo slecht kleuren onderscheiden! Het is namelijk een kleurig project.

Het weekend staat weer voor de deur. Fijn! Er zijn altijd wel een paar uurtjes te vinden om creatief bezig te zijn.







2 opmerkingen:

  1. Haha, wat een leukerd! Een omarm-alien :-) Heel leuk bedacht!
    Doe jij de deur maar gauw open en laat dat weekend snel binnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, wat een leuk "dingetje". Je breit trouwens erg netjes en gelijkmatig.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving het volgende:
Wanneer je een reactie achterlaat op ons blog, verklaar je je akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Wij delen je gegevens nooit met derden, maar je reactie wordt wel zichtbaar getoond.