vrijdag 12 augustus 2016

Ons haakverslaafde zusje

We hebben toch weleens verteld dat ons zusje Astrid ook helemaal verslingerd is geraakt aan haken. Ze was ook helemaal verliefd op de omslagdoek die ik een poosje geleden heb gehaakt. Dus toen ze in juni jarig was, hoefde ik niet lang over een cadeautje na te denken.

Astrid is altijd helemaal gek van blauw, soms in combinatie met groentinten. Maar ik weet dat andere kleuren haar ook heel mooi staan. Dus was ik eigenwijs en kocht deze mooie bol voor haar.
Goed gegokt, ze vond de kleuren helemaal geweldig. En ze kon niet wachten om aan het haken te slaan.
Via de app stuurde ze steeds foto's van haar vorderingen.
En ze ging als een speer.
Anderhalf jaar geleden meende ze nog dat ze niet kon haken. En kijk nu eens. Haakt ze zomaar een Southbay.
Omdat de kleur die je graag als hoofdkleur in de omslagdoek hebt het beste aan de buitenrand kan zitten, haakte ze van binnenuit de bol.
Bij dit licht zien de kleuren er een beetje anders uit.
En vandaag liet ze hem live zien. Mooi is ie geworden hè. ♥ ♥ ♥
Heel anders van kleur dan de mijne. Maar nu ik deze zo zie, krijg ik de kriebels om er nog eentje te gaan haken.
Met dit garen is het een omslagdoek die je op heel veel manieren en met heel veel verschillende kledingstukken kunt combineren.
Wat is ie mooi hè. En Esther en ik zijn natuurlijk apetrots op ons zussie *Ü*

En nu moet ik me inhouden om niet naar de winkel te rennen om voor mezelf nog een bol te gaan halen in een of andere heerlijke kleurcombinatie. Eerst maar eens een paar WIP's en wat stash wegwerken.

Fijn weekend en veel handwerkplezier.

3 opmerkingen:

  1. Ik vind beide omsagdoeken super mooi, leuk een gezamenlijke hobby :) Groetjes en een fijn weekend, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, mooooooooi!!! Zo'n bol moet ik mijzelf ook eens cadeau doen :-) Astrid maakt er echt iets moois van, goed idee van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om een heel anders dan anders kleur voor haar te kopen. En wat een schitterende omslagdoek is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving het volgende:
Wanneer je een reactie achterlaat op ons blog, verklaar je je akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Wij delen je gegevens nooit met derden, maar je reactie wordt wel zichtbaar getoond.